Leveringen in Nederland
- GRATIS LEVERING VANAF € 150,00 EXCL. BTW. ( € 181,50 INCLUSIEF BTW. )
- De gemiddelde levertijd van de goederen is 1 - 5 werkdagen ( afhankelijk van het formaat, gewicht en product ) deze levertijd is nooit gegarandeerd en u kunt hieraan geen rechten verbinden.
- Kantoormeubelen hebben over het algemeen een langere levertijd ( 3 - 8 weken )
- Kantoormeubelen hebben over het algemeen een langere levertijd ( 3 - 8 weken )
- Speciale kantoor- en repromachines kunnen een langere levertijd hebben.
- Uitzonderingen hierop zijn producten die speciaal voor u besteld moeten worden ( bijv. import producten ) deze kunnen dan ook een langere levertijd hebben.
- Heeft u haast om uw product in huis te krijgen, informeer dan naar de levertijd.
- Grote kantoor(machines) en kantoormeubelen kunnen een langere levertijd hebben. ( informeer via het website formulier naar de levertijd )
- Bij bestellingen boven de € 150,00 ( exclusief B.T.W.) zullen geen verzendkosten worden berekend.
- Voor bestellingen onder de € 150,00 brengen wij € 7,50 ( exclusief BTW.) in rekening en onder de € 50,00 is er een toeslag van € 2,50 ( exclusief BTW.)
- Voor bestellingen onder de € 50,00 brengen wij € 2,50 ( exclusief BTW.) extra in rekening voor kleine orderkosten.
- Leveringen door geheel Nederland, België en Luxemburg.
- Het is niet mogelijk om pakketten te verzenden naar een postbusadres of antwoordnummer.
- Facturen op basis van intracommunautaire levering alleen op aanvraag.
- Voor eventuele levering buiten bovenstaande landen kunt u contact met ons opnemen.
- Leveringen aan andere EU landen is mogelijk maar dit kan alleen na overleg.
- Leveringen buiten Nederland kunnen een langere levertijd ondervinden.
- Office-Sales.nl (HWKS) is een bedrijfmatige leverancier welke voornamelijk levert aan bedrijven, scholen, instellingen en overheid.
- Particulieren mogen ook bij ons kopen en gaan daarmee automatisch akkoord met de voorwaarden die we stellen aan bedrijven e.d.
- Wij zijn een business-to-business-bedrijf, wat inhoudt dat het consumentenrecht niet van toepassing is. Voor de duidelijkheid: de wet kopen op afstand (en het daarbij horende herroepingsrecht) geldt alleen voor consumenten.
Bedrijven (dus ook eenmanszaken) kunnen geen gebruik maken van dat recht. Hetzelfde geldt voor stichtingen en verenigingen.
Bedrijven (dus ook eenmanszaken) kunnen geen gebruik maken van dat recht. Hetzelfde geldt voor stichtingen en verenigingen.
- Eventuele manco meldingen dienen binnen 24 uur gemeld te worden.
- Beschadigingen aan uw zending dienen binnen 24 uur gemeld te worden en u dient er voor te zorgen dat de bezorger een aantekening hiervan maakt.
- Bij een retouraanvraag dient u er voor te zorgen dat de artikelen in de originele ongeopende en onbeschadigde verpakking zitten en ongebruikt / ongetest zijn, anders kunnen deze niet retour.
- Gekochte machines: mechanisch of electronisch kunnen nooit retour, uitzondering zijn garantie gevallen.
- De eventuele kosten bij een retourzending en/of annulering zoals vrachtkosten + dervingskosten ( dervingskosten = min. 20% van de verkoopprijs ) komen voor rekening van de koper.
- Bij een eventuele retourzending zullen de door ons gemaakte vrachtkosten bij de koper in rekening worden gebracht of worden verrekend.
- Bij het retour sturen van producten zijn de verzend- en de retourkosten altijd voor rekening van de koper.
- De goederen mogen alleen retour na schriftelijke toestemming van onze verkoop. ( alle kosten hieraan verbonden zijn voor kosten van de koper )