Leveringen in Nederland

- GRATIS LEVERING VANAF € 150,00 EXCL. BTW. ( € 181,50 INCLUSIEF BTW. )
- De gemiddelde levertijd van de goederen is 1 - 5 werkdagen ( afhankelijk van het formaat, gewicht en product ) deze levertijd is nooit gegarandeerd en u kunt hieraan geen rechten verbinden.

- Kantoormeubelen hebben over het algemeen een langere levertijd ( 3 - 8 weken )
- Uitzonderingen hierop zijn producten die speciaal voor u besteld moeten worden ( bijv. import producten ) deze kunnen dan ook een langere levertijd hebben.
- Heeft u haast om uw product in huis te krijgen, informeer dan naar de levertijd.
- Grote kantoor(machines) en kantoormeubelen kunnen een langere levertijd hebben. ( informeer via het website formulier naar de levertijd )
- Bij bestellingen boven de € 150,00 ( exclusief B.T.W.) zullen geen verzendkosten worden berekend.
- Voor bestellingen onder de € 150,00 brengen wij € 7,50 ( exclusief BTW.) in rekening.
- Voor bestellingen onder de € 50,00 brengen wij € 2,50 ( exclusief BTW.) extra in rekening voor kleine orderkosten.
- Leveringen door geheel Nederland, België en Luxemburg.
- Het is niet mogelijk om pakketten te verzenden naar een postbusadres of antwoordnummer.
- Facturen op basis van intracommunautaire levering alleen op aanvraag.
- Voor eventuele levering buiten bovenstaande landen kunt u contact met ons opnemen.
- Leveringen aan andere EU landen is mogelijk maar dit kan alleen na overleg.
- Leveringen buiten Nederland kunnen een langere levertijd ondervinden.
- Office-Sales.nl (HWKS) is een bedrijfmatige leverancier welke voornamelijk levert aan bedrijven, scholen, instellingen en overheid.
- Particulieren mogen ook bij ons kopen en gaan daarmee automatisch akkoord met de voorwaarden die we stellen aan bedrijven e.d.
- Wij zijn een business-to-business-bedrijf, wat inhoudt dat het consumentenrecht niet van toepassing is. Voor de duidelijkheid: de wet kopen op afstand (en het daarbij horende herroepingsrecht) geldt alleen voor consumenten.
 Bedrijven (dus ook eenmanszaken) kunnen geen gebruik maken van dat recht. Hetzelfde geldt voor stichtingen en verenigingen.
- Eventuele manco meldingen dienen binnen 24 uur gemeld te worden.
- Beschadigingen aan uw zending dienen binnen 24 uur gemeld te worden en u dient er voor te zorgen dat de bezorger een aantekening hiervan maakt.
- Bij een retouraanvraag dient u er voor te zorgen dat de artikelen in de originele ongeopende en onbeschadigde verpakking zitten en ongebruikt / ongetest zijn, anders kunnen deze niet retour.
- Gekochte machines: mechanisch of electronisch kunnen nooit retour, uitzondering zijn garantie gevallen.
- De eventuele kosten bij een retourzending en/of annulering zoals vrachtkosten + dervingskosten ( dervingskosten = min. 20% van de verkoopprijs ) komen voor rekening van de koper.
- Bij een eventuele retourzending zullen de door ons gemaakte vrachtkosten bij de koper in rekening worden gebracht of worden verrekend.
- Bij het retour sturen van producten zijn de verzend- en de retourkosten altijd voor rekening van de koper.
- De goederen mogen alleen retour na schriftelijke toestemming van onze verkoop. ( alle kosten hieraan verbonden zijn voor kosten van de koper )